bayarna

4 dagar kvar och 3 1/2 vecka!

Publicerad 2010-03-28 21:26:34 i Allmänt,

Nu återstår det bara 4 dagar kvar innan vi åker! 2 arbetsdagar....
Så otroligt skönt att slippa ifrån detta eviga snöande!
Körde fast hos Lena idag, men som tur var Erica och Totte snälla och puttade lös mig, annars hade jag väl suttit där än! Inte för att det hade gjort så mycket då hade jag ju fått snusa på valpisarna en stund till. Nästa gång jag ser dem är de över 7 veckor och då kanske Meya är vald....
Linnea var med och såg  dem för första gången, men hon är fortfarande kär i den lilla bruna tiken som nu är 10 veckor, hade tänkt smuggla ut henne...=)



Annars har de vuxit bra de små valparna också:



Omärkt tik, vansinnigt söt!


Stör mig inte, jag sover...




Puss på dig!


Vacker tass




Omärkta tiken...


Sidan märkt tik


Skynda skynda, mjölkbaren har anlänt..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela