bayarna

behöver nog semester....

Publicerad 2010-01-24 20:14:00 i Allmänt,

Så tokigt det kan bli, igår skulle vi gå på bio med våra kära vänner, eftersom filmen inte började förrän 21.30 så hann vi med både kaffe på Waynes och ett glas vin/öl på Bishops...
När vi kommer in i salongen sitter det några på våra platser! L som är en försekommen man säger åt dem att ursäkta men ni sitter på våra platser....Killarna ser väldigt förvånade ut och säger sen; nej, vi har dessa platser, rad 5 och nummer 91 92....  Lars tittar på sina biljetter och utbrister det har vi också..... fast 18.30....
Han hade bokat fel tid =)

Ja, ja ingen skada skedd, vi fick ersättningsbiljetter av den snälla tjejen i kassan, så vi kan gå en annan gång.
Det blev en bra film från Hemmakväll istället, OCH på den bion fick man rödvin också! Kan det bli bättre?

I kväll skulle vi ha möte med cykelfestkommitten...städade och var och inhandlade fika...
Klockan blev 19, konstigt ingen kommer....
19.15 började jag fundera på om det verkligen var ikväll....tittade på mailen och konstaterade att det är nästa söndag!!!

Vi vågar inte åka till Thailand med er säger barnen, det blir kanske som Mona spådde, vi hamnar i Polen.....










Kommentarer

Postat av: Mona

Publicerad 2010-01-25 18:03:12

...jag säger ingenting...

Postat av: Maria

Publicerad 2010-01-25 23:52:43

Jag svimmar, vilken osis. Men skönt att höra att fler än jag brukar vimsa.

Kan bara tänka mig hur mycket ni skrattade efter bio missen.

Och tänk va bra att du fick huset städat.

Hör av dig om ni behöver förstärkning i (här kommer ett ord jag aldrig lär mig stava) festkommittén.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela