bayarna

30 dagar kvar....

Publicerad 2010-03-02 19:29:19 i Allmänt,

Tiden går och går....
Nu är det bara 30 dagar kvar innan vi lämnar detta snökaos och istället får sila sand mellan tårna!

Har dock haft en både hemsk och härlig helg.

Får en stund innan resan till Kittelfjäll påbörjades ett sms att bästaste vännen ligger på sjukhus och är allvarligt sjuk!
Känslan av panik infann sig och först tänkte jag skippa resan, men insåg att hon var på rätt plats och i rätt händer och det skulle inte på något vis hjälpa att jag var där, så jag åkte med bussen.
Men hela helgen fanns hon med i tankarna, i backarna och på afterskin...
Som tur är går allt åt rätt håll och hon är en kämpe!

Lite bilder från Kittel:



Lördagens väder var helt underbart! Vindstilla och bara någon minusgrad.
Underbar skidåkning!



Lunchen intogs som traditionen bjuder på Kittelparken, deras hemlagade hamburgare är inte att leka med!



Efter all skidåkning blir man ju törstig och vad passar då bättre än afterski?





Vissa hade "bara" vatten i glasen...



På söndagen var äntligen toppstugan öppen för allmänheten, där blev det
choklad med vispgrädde och en underbart god morotskaka!









Tack alla goa vänner för en härlig helg!

Väntar nu på att Lena ska ringa, valpningen är på gång!
Hoppas bara att jag tar mig fram, det snöar och blåser friskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela