bayarna

Tack snälla mor & far!

Publicerad 2010-01-17 15:57:43 i Allmänt,

I går var vi som sagt i Övik för att killarna skulle på hockey, Modo - Luleå. Modo vann med 4-1 så det var ju väldigt lyckat!
Otur hade dock svärfar som blev avstulen plånboken i pausen! Ficktjuvar finns överallt!
Mera tur hade vi tjejer, vi avnjöt en helt underbar 3-rätters middag på Varvsberget, det var så gott och trevligt! Vår snälla mor bjöd oss på detta =).

Sen fick jag äntligen min efterlängtade jacka! En förtidig födelsepresent av mina föräldrar!


Inte samma rödfärg, utan mera klarröd, jag är så otroligt nöjd och glad, kostar aldrig på mig själv såna dyra plagg. Hade funderat på köpa en i Thailand, men då hade det blivit en kopia...

I kväll är det dags för årsmöte i Flatcoated Retriver klubben, fort går det ett år...

I Övik går de nu i väntans tider; en liten Brolle ska flytta in till dem om 3 veckor! Brolle är en liten Cavalier King Charles spaniel och är nu 6 veckor gammal. Syrran skickade kusinen Cattis som bor i Sandviken, för att kolla upp den lille. Allt var till belåtenhet så nu blir det hämtning om 2 veckor! Mysigt =)!!



Brolle jr....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela