bayarna

Kallt är det....

Publicerad 2010-01-06 18:32:14 i Allmänt,

- 26 visar termometern, huvva vad kallt!


Sirius tycker i allafall om snön...



Yxsjö på julafton, då var det bara -22 grader...





Peter och Per skottade taket, Peter som är höjdrädd fick sitta på taket medans Per stod kvar på backen,
Adam tittar på... Han hade stora funderingar över hur länge våra barn kunde sova på dagen. "Har de vaknat innan jag äter kvällsfika", ja det kan man undra.....



Fina och duktiga flickor var ute i spåret i Stöcke!



Djup snö...

I dag har vi tagit en lång promenad i det vackra men iskalla vädret, rätt skönt ändå bara man är rätt klädd.
På eftermiddagen tog vi itu med ett projekt som vi gruvat oss länge för, städa 3:e vinden...
Men eftersom vi alla fyra hjälptes åt så gick det rätt fort, fick rensa ut en massa som kan kastas!
Per satte ut "skrotsparkarna" på Blocket och efter 1 timme drygt var de alla sålda! Otroligt!

Kommentarer

Postat av: Mona

Publicerad 2010-01-07 11:15:57

Hej vännen!

Fin blogg...det var bara någon bild där som var lite konstig. Jag trodde inte att vad som helst fastnade på bild.



Har haft migrän i natt så jag är hemma idag. Just nu häller jag i mig en stooor kopp kaffe.Hoppas att den ska pigga upp lite.



Kramisar Mona

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela